Foundever Portugal premiada com Ouro nos European Contact Center & Customer Service Awards 2024

A Foundever, empresa de Customer Experience (CX), foi premiada em sete categorias na 24ª edição dos European Contact Center & Customer Service Awards (ECCCSAs) 2024.

 

A empresa, que foi finalista com 25 projectos em 17 categorias, viu o seu trabalho em inovação, excelência operacional e gestão de experiências com colaboradores ser reconhecido, com um total de sete prémios, entre os quais se incluem:

 

Ouro – Foundever Portugal – Best Supporting Team – Continuous Improvement Center of Excellence Team (Multilingual region)

Ouro– Foundever Portugal & Zenerate – Greatest Impact of AI (Outsourcer)

Ouro – Foundever Reino Unido & John Lewis & Waitrose – Best BPO Partnership < 200 Seats

Prata – Foundever Sérvia – Most Effective Learning & Development Programme

Prata – Foundever Reino Unido – Outsourced Contact Centre of the Year

Bronze – Foundever Reino Unido & Heathrow Airport – Best BPO Partnership < 200 Seats

Bronze – Foundever & multinational medical devices and health care company – Best Pan-European Contact Centre Operation

 

 

As restantes categorias em que foi finalista são:

  • Best Use of Data & Insights: Foundever Portugal
  • Greatest Environment, Social and Governance (ESG) Impact: Foundever Portugal
  • Best Customer Service Team: Foundever Portugal & Assurant
  • Most Effective Improvement Initiative Outsourcer: Foundever Grécia & Expedia
  • Best Customer Experience Redesign: Foundever Espanha & JLR
  • Best Multilingual Customer Service: Foundever
  • Greatest Impact of Artificial Intelligence (AI):
    ○ Foundever & Volkswagen voicebot
    ○ Foundever & Kellogg’s machine translation
    ○ Foundever & Zenarate AI onboarding solution
  • Most Effective Sales Approach: Foundever & Virgin Mobile
  • Best Supporting Team: Foundever UK Learning & Development team
  • Best BPO Partnership: Foundever & OVO
  • Most Effective Learning & Development Programme: Foundever UK
  • Best Customer Centric Culture: Foundever UK, Swansea MAX team
  • Best Employee Experience: Foundever UK Employee Experience
  • Best Use of Data & Insights: Foundever Europe
  • Best Customer Experience Redesign: Foundever & Jaguar Land Rover
  • Best Innovation in Customer Service: Foundever & beauty brand social care
  • Best Multilingual Customer Service: Foundever & multinational medical devices and health care company
  • Best Approach to Supporting Vulnerable Customers: Foundever & multinational medical devices and health care company
  • Best Customer Service into Europe: Foundever South Africa

 

«Este reconhecimento é o reflexo do trabalho contínuo e da dedicação da equipa, que, com inovação e foco no cliente, tem contribuído para o sucesso da Foundever e das marcas com as quais trabalhamos. É um grande orgulho constatar o impacto que tem na experiência do cliente em tantos países e categorias», afirma Benedita Miranda, General manager da região multilingue da Foundever, que abrange 10 países, incluindo Portugal, Espanha, Itália, Grécia, Egito, Roménia, Polónia, Bulgária, Hungria e Sérvia.

Os ECCCSAs, agora na sua 24.ª edição, têm como objectivo reconhecer as organizações europeias que estão a redefinir os padrões de serviço ao cliente. A cerimónia deste ano realizou-se ontem em Londres e contou com a nomeação de empresas em 30 categorias.

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